اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : بار دیگر افتخاری ارزشمند نصیب جامعه بزرگ ورزش ناشنوایان آذربایجان‌غربی شد و به رغم همه مشکلات و چالش های پیش رو و در اوج همه گیری کرونا ؛ با همراهی و حمایت همه مجموعه های درگیر از مدیریت و راهبری شخص ریاست محترم فدراسیون و کارکنان مربوطه تا مدیران ارزشمند حوزه ورزش و جوانان استان و همچنین پشتکار خود ورزشکاران و قهرمانان عزیز و زحمات شبانه روزی عوامل اجرایی، برخی از مدیران استانی و شهرستانی، هیات رئیسه و روسای کمیته های بزرگوار مربوطه ” هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی در بررسی عملکرد سال ١۴٠٠ و در بین ٣١ استان کشور – در جایگاه هفتم ایران ” ایستاد.

۱- بر خلاف بسیاری از هیات های ورزشی این هیات دارای ٧ رشته فعال از ١٧ رشته تحت پوشش با کلی حاشیه و سختی کار می باشد.

۲-  همچنین بر خلاف بررسی عملکرد بسیاری از هیات های ورزشی که بصورت منطقه ای می باشد فعالیت هیات های ورزش های ناشنوایان بصورت ملی و استانی است و باید با همه استان های برخوردار و مملو از امکانات کشور رقابت کنی و قرار گرفتن در بین ١٠ استان اول بسیار سخت و البته خوشایند و افتخارآمیز می باشد.

۳-  فعالیت و خدمت در هیات ورزش‌های ناشنوایان بر خلاف خیلی از هیات های ورزشی با جامعه ای حساس و کم برخوردار بسیار سخت و البته ارزشمند است.

۴- این هیات بر خلاف بسیاری از هیات های ورزشی فاقد هر گونه سالن و امکانات ورزشی جداگانه است و برای هر گونه تمرین، اردو، رقابت و مسابقه باید از توان و امکانات سایر هیات های ورزشی و ادارات مربوطه استفاده کرد و بهره جست و با این همه بروکراسی اداری و واگذاری ها به بخش خصوصی از سایر مجموعه ها کمک خواست.

۵- شایان ذکر است که هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی در طول دوران تیم مدیریتی جدید از رتبه های آخر کشوری و بالاتر از ٣٠ ام به این جایگاه رسیده و در ٣ سال اخیر جزو ١٠ هیات برتر و اول کشوری بوده است.

✅ البته ناگفته نماند با تلاش های فراوان چند ماهه و بعد از پیگیری های مجدانه ؛ در حال حاضر اولین سالن اختصاصی ورزشی ناشنوایان بعد از تهران در ارومیه در حال ساخت است که انتظار می رود با حمایت مسوولان این مکان ورزشی سال آینده به بهره برداری برسد و ورزشکاران و قهرمانان کم شنوا و ناشنوا هم صاحب یک سالن اختصاصی شوند.

✅ همچنین این هیات دارای بیش از ۴٠٠ ورزشکار در رشته های مختلف می باشد و ورزشکاران آذربایجان غربی تاکنون مقام های ارزشمند المپیکی، جهانی و ملی کسب کرده و برای استان افتخارآفرینی کرده اند که انتظار داریم مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند.

✅ ورزشکاران کم شنوا و ناشنوا جزو افراد پرتلاش و گمنامی هستند که با کم ترین امکانات و تلی از مشکلات افتخارآفرینی می کنند و در میادین ورزشی حضور دارند.

✅بزرگترین مشکل ورزشکاران این هیات نبود اشتغال و عدم رعایت قانون جذب ٣ درصدی توسط دستگاه های اجرایی و مشکلات معیشتی است که انتظار داریم در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

ارادتمند همه بزرگواران

عبدالسلام معروفی

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست