اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از انجام مراقبت سندرمیک و غربالگری زوار در بدو ورود به کشور در مرز تمرچین پیرانشهر توسط رابطین بهداشت خبر داد.

 دکتر ریخته گر افزود: پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات کمیته استانی سلامت و بهداشت اربعین حسینی سال ۱۴۰۱، نظارت بر نحوه ارائه خدمات به زوار در مواکب، پایش_ ارزیابی و نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی توسط رابطین بهداشت و سلامت به زائرین اربعین حسینی(ع) که در حال برگشت از سفر کربلای معلی از مرز تمرچین شهرستان پیرانشهر هستند، انجام می شود.

او افزود: با توجه به بازگشت زائرین اربعین حسینی به کشور، از مرز تمرچین، رابطین و همکاران معاونت بهداشت(مستقر در پایانه مرزی تمرچین)، آماده ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی به زوار اربعین حسینی، خواهند بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، توجه ویژه به بهداشت محیط محل اسکان زوار در مواکب، نظارت مستمر بر مکان های عرضه ی اغذیه، یخ و آب آشامیدنی بهداشتی و بسته بندی به زوار و لزوم آمادگی رابطین بهداشت دانشگاه، در جهت کنترل بیماری های واگیر (کووید۱۹، وبا، تب کریمه کنگو و…) در زمان بازگشت زوار از مراسم اربعین حسینی (ع)، حائز اهمیت است.

دکتر ریخته گر گفت: مراقبت سندرمیک و غربالگری زوار در بدو ورود به کشور، توسط رابطین بهداشت انجام خواهد گرفت و زوار عزیز، تحت مراقبت سندرمیک و آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبتی، قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست