اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: با افزایش میزان اعتبارات اشتغالزایی در سال جاری تعهد شغلی افراد تحت پوشش این نهاد حدود ۲ برابر بیشتر شده است.

پروین محمدپوری افزود: امسال اداره کل بهزیستی استان متعهد شده برای ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از افراد تحت پوشش در قالب اهدای تسهیلات بانکی شغل و منبع درآمد ایجاد کند.

وی ادامه داد : امسال اعتبارات طرح‌های اشتغالزایی بهزیستی به بیش از ۲۸۲ میلیارد تومان رسیده که این تسهیلات در اختیار متقاضیان تحت پوشش برای ایجاد فرصت‌های شغلی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال همچنین از صف ۲۲ هزار نفری استفاده از خدمات توانبخشی حدود ۱۳ هزار نفر را تحت پوشش قرار دادیم و جذب هفت هزار تفر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدپوری یادآور شد: سال گذشته چهار درصد بیشتر از تعهد اشتغال مددجویان این نهاد در استان فرصت شغلی برای جامعه هدف ایجاد کردیم که منجر به اشتغال یک هزار و ۷۶۶ نفر شد.

وی گفت: در حالیکه تعهد اشتغال مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی در سال گذشته یک هزار و ۶۹۸ فقره بود، توانستیم به اشتغال یک هزار و ۷۶۶ نفری برسیم که ۶۸ نفر بیشتر از پیش بینی ابتدای سال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست