اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از با مشارکت دو سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی شهرستان پیرانشهر و افزایش حجم سرمایه گذاری خارجی در جنوب استان خبر داد.

محمد دهقان در خصوص این خبر در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان پیرانشهربا توجه به همجوار بودن با مرز و گمرک تمرچین، یکی از سرمایه گذار پذیرترین شهرستان های جنوب استان است و سرمایه گذاران خارجی راغب به سرمایه گذاری در این شهرستان هستند.

وی افزود: یک شرکت تولید کننده انواع آبگرمکن های برقی با ۸۰درصد سرمایه گذاری خارجی در حال فعالیت و تولید است که تمام محصولات تولیدی این واحد تولیدی به بازار های هدف خارج از کشور صادر می شود.

دهقان ادامه داد: واحد تولیدی انواع آبگرمکن با حجم سرماه گذاری خارجی بالغ بر ۵۰۰ هزار دلار و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵ نفر و با تولید سالانه ۲۰ هزار دستگاه در شهرک صنعتی پیرانشهر فعال است.

سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در خصوص سرمایه گذاری دوم در این شهرستان اظهار کرد: واحد تولیدی انواع شلنگ نخ دار از pvc نیز با شش خط تولید و با ظرفیت تولید ۸۰۰تن در سال وبا صادرات تولیدات خود به محوریت اقلیم کردستان عراق و دیگرکشورهای همسایه یکی از واحد های موفق شهرستان پیرانشهر است.

وی افزود: واحد تولیدی انواع شلنگ با ۵۰ درصد سرمایه گذاری خارجی به مبلغ ۳۵ هزار میلیون ریال وبا ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۰ نفر در این شهرستان فعال است.

دهقان تصریح کرد: تولیدات واحدهای دارای سرمایه گذاری خارجی، با تکنولوژی نو و بیشتر صادرات محور هستند و در بازارهای هدف توان رقابت با رقبای خارجی هستند. همچنین این واحد ها قابلیت توسعه و رشد را دارند و با توسعه واحدهای صنعتی بخصوص در شهرستان های نزدیک مرز ایجاد زمینه های اشتغالزایی در این مناطق ممکن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست