اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرکنسول جدید ایران در سلیمانیه، در اولین روز آغاز مأموریت خود، با معاون اول دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان دیدار کرد.

به نقل از سایت خبری خندان، مهدی شوشتری سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در رأس هیئتی از  کنسولگری با کوسرت رسول علی معاون اول دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) دیدار و گفتگو کرد.

کوسرت رسول در این دیدار ضمن تبریک به شوشتری برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد که شوشتری بتواند نقش مثبت و مؤثری در تحکیم روابط ایران و اقلیم کردستان ایفا کند.

طبق خبر روابط میان اربیل و بغداد و همچنین آخرین تحولات اقلیم کردستان و روابط میان احزاب سیاسی اقلیم مورد بحث و گفتگو قرار گرفته و طرفین بر ضرورت تفاهم مشترک میان احزاب اقلیم در قبال موضوعات متفاوت تأکید کردند.

لازم به ذکر است که مهدی شوشتری سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه دیروز یکشنبه ۶ مرداد/۲۸ جولای، در آغاز مأموریت خود، در آرامگاه مام جلال دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) و رئیس جمهور پیشین عراق، حضور یافت.

وی ضمن اهدای تاج گل بر مزار جلال طالبانی و  ادای احترام به وی، طی کنفرانس خبری نقش  جلال طالبانی را در توسعه و تحکیم روابط ایران با عراق و به ویژه اقلیم کردستان، مهم و مؤثر خواند.

شوشتری به جای سعدالله مسعودیان که چندین سال به عنوان سرکنسول ایران در سلیمانیه، فعالیت کرد، منصوب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست