اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از افزایش ۵۰ درصدی درآمد پست آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت:افزایش خرید های اینترنتی و تغییر الگوی زندگی، آمار مرسولات پستی را در استان به طور چشمگیری افزایش داده است.

قاسم جلیلی‌نژاد اظهار کرد: در آذرماه سال جاری حدود ۳۳۸ هزار ترافیک مرسولات پستی بوده که سهم دفاتر پیشخوان دولت از این ترافیک ۵۵ درصد است و این مقدار از ترافیک ۸۴ درصد پیش بینی را محقق کرده است.

جلیلی نژاد اضافه کرد:در راستای توسعه خرید اینترنتی پست استان نسبت به تجهیز ۱۲۵ نامه رسان به دستگاه ام پوز جهت وصول هزینه های پستی از طریق کارت اعتباری اقدام کرده که این موضوع در بحث توسعه تجارت الکترونیک با توجه به تغییر الگوی زندگی و شرایط کرونایی موثر است.

جلیلی نژاد در خصوص اجرای طرح جی نف و بهنگام سازی کد پستی ۱۰ رقمی بیان کرد:در سطح استان ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی بهنگام سازی شده است اما در برخی از مناطق روستایی در بحث ژئوکد بعلت عدم لحاظ در نقشه پارسل به طور کامل این طرح تحقق نیافته است که ۶ هزارو ۸۳۰ روستا درسال آتی برای تحقق آن برنامه ریزی شده است.

وی جی نف(GNAF) را امکانی برای بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن در کشور  دانست و گفت:در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین اداره کل ثبت اسنادو املاک و دفاتر ثبت اسناد با پست استان، سیستم مکانیزه ارسال مدارک از طریق اتوماسیون و صدور سند مالکیت تک برگی توسط اداره کل ثبت اسناد و توزیع آن توسط همکاران نامه رسان در سطح شهرستان ارومیه راه اندازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست