اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات سلیقه ای و جزیره ای در حوزه های فرهنگی، پاسخگوی نیاز جامعه نیست و فعالیت در این حوزه باید با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی باشد.

محمدصادق معتمدیان در دیدار شورای هیات های مذهبی و جمعی از اعضای کانون مداحان استان با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای تهاجم فرهنگی به کشورمان و بخصوص در استانهای مرزی، گفت: دشمن با اقدامات سازمان یافته، وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف را در ایران هدف قرار داده که باید آگاهانه با توطئه های تفرقه افکنانه مقابله شود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه به مقوله فرهنگ دارد، افزود: نهادها و سازمان های فرهنگی و مذهبی مختلف با جدیتی فراتر از گذشته، خود را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن آماده کنند.

او در ادامه مدیریت واحد مجموعه های فرهنگی بخصوص در استانهای مرزی را ضروری دانسته و تصریح کرد: اقدامات سلیقه ای و جزیره ای در حوزه های فرهنگی، پاسخگوی نیاز جامعه نیست و فعالیت در این حوزه باید با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی باشد.

استاندار آذربایجان غربی هدف اصلی تحریم های اقتصادی دشمن را فشار به اقشار آسیب پذیر کشورمان اعلام کرده و یادآور شد: دولت با تغییرات در برنامه بودجه سال ۱۴۰۱ و با آگاهی از وضعیت کشور، به دنبال کاهش فشار اقتصادی بر روی مردم و دهک های ضعیف جامعه است.

معتمدیان با بیان اینکه دولت به صورت جدی به دنبال تامین مطالبات مردم است، گفت: با توجه به فشارها و وضعیت اقتصادی کشور، مدیران دولت سیزدهم با حضور در کنار مردم و اقدامات جهادی و زیرساختی در پی اولویت بندی نیازهای جامعه هستند.

استاندار آذربایجان غربی استفاده از ظرفیت های مختلف استان جهت جلب رضایت مردم را نیز ضروری دانسته و افزود: هم اندیشی و همدلی مردم و مسئولان برای پشت سر گذاشتن مشکلات کنونی استان، نیاز امروز جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست