اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ درصد جوانان استان آذربایجان به دلیل نبود شغل به استان های دیگر مهاجرت می کنند، در حالیکه کشورهای خارجی از نخبگان این استان برای کار دعوت می کند و خانواده ها نگران مهاجرت فرزندانشان هستند.

سیدسلمان ذاکر در نشست علنی مجلس اظهار کرد: سوالی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتم اما برخی از همکاران به بنده خرده گرفتند که زمان طرح سوال از وزیر نبود؛ برادر من شما چه می دانید ۵۰ درصد از مردم و جوانان استان ما به دلیل شغل و کار به استان های دیگر مهاجرت می کنند و هم خودشان و خانواده شان را با زحمت مواجه می کنند.

او ادامه داد: شما چه می دانید که چند درصد از نخبگان ما را کشورهای خارجی برای اشتغال دعوت می کنند و چقدر پدران و مادران تماس می گیرند و درخواست شان این است که برای فرزندشان کاری مهیا شود تا آن ها به خارج مهاجرت نکنند، همچنین جوانی که با هزار مصیبت و وام و قرض درس خوانده اما امروز در خانه نشسته و خجالت زده پدر و مادرش است.

ذاکر تصریح کرد: شما باید بدانید مردمی که در مناطق محروم نظیر وکیل آباد، اسلام آباد، علی آباد و … زندگی می کنند و سرپرست خانواده هستند با چه مصیبتی نان در می آورند و اگر شوق داشتند زندگی برایشان راحت تر بود، آیا اعتراض جا نداشته و بنده به عنوان مردم نباید از درد بیکاری مردم حرف بزنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست