اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز دانشگاهی علمی کابردی مرکز فولاد گستر سلماس گفت : این مجموعه دانشگاهی و علمی در سال ۱۳۹۲ با هدف ارتقای سطح مهارت در بخش های مختلف صنعتی  ، اقتصادی  و افزایش مهارت های حرفه ای در شهرستان سلماس ایجاد  و ابتدا با ۳ رشته کاردانی فعالیت آموزشی شروع و نهایتا در نمیسال « بهمن ۱۴۰۰ » با ده رشته «مدیریت کسب و کار – کامپیوتر – حسابداری – مکانیک تاسیسات – برق صنعتی – نقشه کشی – ایمنی کار و حفاظت فنی  و…. » در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش و در حال تحصیل می باشند.

احد مهرمند افزود : در این مجموعه تاکنون بیش از ۶۰۰ دانشجو در رشته های حقوق ، مکانیک ماشین ، حسابداری و مدیریت در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.

وی ادامه داد : همچنین بمناسبت سال جهش تولید و پتانسیل های موجود در شهرستان سلماس رویداد شتاب ” استارتاپ ” سیب را بصورت ملی در محورهای « ۱- بهینه سازی سیب ۲- فرآورده های سیب ۳- محصولات دارویی در اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار و بر اساس نظر هیات داوران به ۴ ایده برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد و ایده های برترجهت استفاده و بهره برداری در اختیار ارگان های مختلف قرار گرفتند.

رئیس مرکز علمی کابردی مرکز فولاد گستر سلماس عمده فعالیت های فرهنگی این مجموعه دانشگاهی را « برگزاری مسابقات علمی ، فرهنگی و ورزشی – تهیه نشریات دانشجوی – تشکیل انجمن های علمی و فرهنگی – برگزاری همایش های مختلف – شرکت در نمایشگاه های مختلف استانی و دانشگاهی – انجام مشاوره های تحصیلی ، خانوادگی بین دانشجویان  – برگزاری برنامه های تفریحی ، سیاحتی  و علمی و معنوی و تجهیزکارگاه ها و آزمایشگا های مرکز اعلام کرد.

احد مهرمند خاطرنشان ساخت : جهت بالا بردن علم ، دانش و آگاهی دانشجویان بیش از ۶۰ نفر از بهترین مربیان با طی مراحل بسیار سخت استان و مرکز با مدارک دکتری ، فوق لیسانس و خبره جذب شده و به شکل علمی و کاربردی  مشغول تدریس و فعالیت های علمی و آموزشی در این  مرکز می باشند.

وی ادامه داد : در راستای کارگاههای علمی و تحقیقی توسط مدرسان این مرکز کتاب های تالیف  و از آنها رونمایی شده است  و در بخش حمایت از پایان های نامه ها و رساله های دکتری قرار گرفته اند.

مهرمند گفت : خوشبختانه از سال ۱۳۹۷ مجوز راه اندازی مرکز نوآوری و رشد این مجموعه از طرف معاونت فناوری وزارت علوم و تحقیقات صادر گردیده و این حوزه هم اقدامات خوبی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست