اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس کل دادگستری آذربایجان‌‎غربی با اشاره به مرگ دو کودک در کانال آب بدون حفاظ ارومیه گفت: باید کمیته‌ای مرکب از دادستان، شهردار و بازرس استان پیرامون این موضوع تشکیل شود تا تحقیقات لازم را معمول و نتیجه را در سریعترین زمان ممکن گزارش کنند.

ناصر عتباتی در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال آذربایجان‌غربی گفت: منابع ملی و طبیعی امانتی هستند در دست ما که باید امانتدار خوبی بوده و همان طور که این منابع از گذشته به ما رسیده است ما نیز به آیندگان منتقل کنیم.

او تاکید کرد: اولویت دستگاه قضایی جلوگیری از تغییر بی رویه کاربری اراضی زراعی هست که صنعت کشاورزی استان را به مخاطره انداخته است.

عتباتی با تذکر جدی به مدیرانی که در انجام وظیفه خود سهل انگاری می‌کنند، گفت: در برخورد با متصرفین اراضی ملی و حقوق بیت المال به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و دستگاه قضایی استان با این افراد فرصت طلب به شدت و قاطعانه برخورد می‌کند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به خصوص حوادثی که در سطح شهر ارومیه اتفاق افتاده و موجب سقوط کودکان کم سن و سال در کانال آب بدون حفاظ شده است نیز افزود: به هیچ عنوان اینگونه سهل انگاری‌ها پذیرفته نیست وباید رفع مشکل شود.

عتباتی اضافه کرد: کمیته‌ای مرکب از دادستان، شهردار و بازرس استان پیرامون این موضوع تشکیل شود تا تحقیقات لازم را معمول و نتیجه را در سریعترین زمان ممکن گزارش کنند تا از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

حسین مجیدی داستان مرکز استان نیز در این جلسه به اهمیت فعال سازی کمیسیون‌های رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: فعال سازی کمیسیون‌های رفع تداخلات، موضوعی جدی است که می‌توان از این طریق بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

کرامتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات جهاد کشاورزی در راستای حفظ حقوق بیت المال ارائه و از کسب رتبه اول کشوری استان در تثبت مالکیت اراضی و تداخلات و کسب رتبه دوم کشوری در ساماندهی واگذاری ها خبر داد.

در ادامه جلسه هر یک از ادارات و سازمانهای مرتبط با حفاظت از منابع ملی و طبیعی به ارائه گزارشی از اقدامات خود در این راستا پرداختند و سپس درخصوص دستور جلسه مطالبی ارائه و در نهایت جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست