اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جلسه تبیین شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد ستاد استانداری برگزار شد.رسول مقابلی سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در جلسه تبیین شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد ستاد استانداری که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی استانداری در محل سالن معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد گفت: فرآیند مدیریت عملکرد در استانداری باید بعنوان چرخه کامل برنامه ریزی عملیاتی، راهبری و اجرای عملیات ، ارزیابی عملکرد ، تحلیل و بازخورد عملکرد در کلیه ماموریت ها پیاده سازی و اجرا شود.

وی ضمن برشمردن ۱۰ برنامه جامع اصلاح نظام اداری کشور ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی گفت : برنامه جامع اصلاح نظام اداری با هدف اینکه دولت در نظام اداری به دولت کارا، اثربخش و چابک تبدیل شود، طراحی و ابلاغ شده است .

وی افزود: اصلاح فرآیندهای انجام خدمات اداری بصورت الکترونیکی، صیانت از حقوق شهروندان، ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری از اولویت های مورد انتظار می باشد.

رئیس کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در استانداری گفت: تقویت و حمایت از توسعه نهادهای مدنی و رسانه ها به منظور مشارکت موثر در پیشگیری و مبارزه با فساد از اقدامات اساسی و تکلیفی کلیه دستگاههای اجرایی است .

در این جلسه تعدادی از مدیران و کارشناسان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند که مقرر گردید ضمن آسیب شناسی ارزیابی عملکرد سال قبل با تعامل و ارتباط سازنده با سازمان اداری و استخدامی کشور اهتمام جدی در اقدامات تکلیفی توسط دفاتر و واحدهای تابعه استانداری معمول گردد .

جلسه تبیین شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد ستاد استانداری برگزار شد.

رسول مقابلی سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری درجلسه تبیین شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد ستاد استانداری که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی استانداری در محل سالن معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد گفت: فرآیند مدیریت عملکرد در استانداری باید بعنوان چرخه کامل برنامه ریزی عملیاتی، راهبری و اجرای عملیات، ارزیابی عملکرد ، تحلیل و بازخورد عملکرد در کلیه ماموریت ها پیاده سازی و اجرا شود.

وی ضمن برشمردن ۱۰ برنامه جامع اصلاح نظام اداری کشور ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی گفت: برنامه جامع اصلاح نظام اداری با هدف اینکه دولت در نظام اداری به دولت کارا، اثربخش و چابک تبدیل شود، طراحی و ابلاغ شده است .

او افزود: اصلاح فرآیندهای انجام خدمات اداری بصورت الکترونیکی، صیانت از حقوق شهروندان، ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری از اولویت های مورد انتظار می باشد.

رئیس کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در استانداری گفت: تقویت و حمایت از توسعه نهادهای مدنی و رسانه ها به منظور مشارکت موثر در پیشگیری و مبارزه با فساد از اقدامات اساسی و تکلیفی کلیه دستگاههای اجرایی است .

در این جلسه تعدادی از مدیران و کارشناسان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند که مقرر گردید ضمن آسیب شناسی ارزیابی عملکرد سال قبل با تعامل و ارتباط سازنده با سازمان اداری و استخدامی کشور اهتمام جدی در اقدامات تکلیفی توسط دفاتر و واحدهای تابعه استانداری معمول گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست