اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تدوین دستورالعمل و یک نظام‌نامه برای جمع آوری سیب صنعتی ضروری است، گفت: ساماندهی جمع آوری و انتقال این نوع سیب به کارخانه‌های فرآوری در استان برای تامین ایمنی راه‌ها و همچنین از نظر بهداشتی لازم است.

جواد کرمی در جلسه کمیته ساماندهی سیب آذربایجان غربی با بیان اینکه ۸۲ مرکز خرید مجاز سیب زیردرختی و یا صنعتی در استان فعال است، افزود: در صورت نیاز برای ساماندهی این موضوع بر تعداد مراکز مجوزدار در محیط‌های ایمن و دورتر از حریم جاده‌ها اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: سردخانه‌ها نیز لازم است در صورت وجود ظرفیت در دپوی محصول در محوطه ها در کنار کشاورزان باشند تا این محصولات به صورت بهداشتی جمع آوری و به کارخانه منتقل شود.

کرمی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه، ادامه داد: ساماندهی تمامی مراکز خرید از نظر بهداشتی و صدور اخطاریه به این مراکز قبل از قلع و قمع باید مورد توجه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: اعطای مجوز به سردخانه داران در زمینه انبار و فروش سیب صنعتی بعد از فصل خرید هم می‌تواند گام مهمی در زمینه بهبود روند خریداری سیب صنعتی باشد.

کرمی با اشاره به اینکه ارسال سریع میوه به مراکز و صنایع تبدیلی و تکمیلی لازم است، اضافه کرد: این موضوع ارتباط مستقیمی با جمع اوری میوه به ویژه سیب صنعتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست