اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه ارومیه گفت: رونق تولید ملی نیازمند کار جهادی است.
 
 حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته در ارومیه افزود: رونق تولید ملی نیازمند کار جهادی است چرا که در سایه داشتن روحیه جهادی وکار انقلابی وهمچنین حمایت مسئولان از تولید کنندگان داخلی، ملت ایران پیروز جنگ اقتصادی دشمن خواهند شد.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به سخنان  نوروزی مقام معظم رهبری در  حرم امام رضا (ع) تصریح کرد: مردم و مسئولان باید شعار سال و بیانات رهبری را نقشه راه خود قرار دهند و در  همه عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به آنها توجه کنند.
 
وی بااشاره به اینکه کشور درگیر جنگ اقتصادی با دشمن است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ادامه دهنده حرکت انبیای الهی است و ملت ایران با توکل به خدا و با همدلی و حضور مقتدارانه خود در جنگ اقتصادی که دشمن بر ملت تحمیل کرده پیروز خواهد شد.
 
حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: همه مردم و مسئولان کشور طبق فرموده مقام معظم رهبری باید برای رونق تولید و پیروزی در عرصه اقتصادی پای کار بیایند و از تولید ملی حمایت کنند.
 
امام جمعه ارومیه تاکید کرد: اصلاح امور بانکی و نجات بانک ها از مشکلات فعلی باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد چرا که رهبر انقلاب از وضعیت فعلی بانک ها و عدم اصلاح امور  بانکی گلایه مند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست