اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از نجات جان ٣ نفر گردشگر در کوههای مابین روستای یونسلو نقده و دربند اورمیه توسط اعضای تیم کوهستان هلال احمر شهرستان نقده خبر داد.

امیر جعفرزاده گفت: در پی اعلام حادثه در  ساعت ۱۴:۰۱ دقیقه روز سه شنبه که در ۳۵ کیلومتری پایگاه امداد ونجات کوهستانی نقده در غار کوههای منطقه یونسلو نقده و دربند اورمیه گزارش شد، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان به استعداد ٣ تیم به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: تیم امداد و نجات کوهستان با راهنمایی محلی ها به محل حادثه رسیده و با نصب کارگاه به نفرات دسترسی پیدا کرده و پس از ارزیابی مصدومین که در حالت بیهوشی بودند اقدام به اکسیژن تراپی و احیا مصدومین نموده و ایشان را از مرگ حتمی نجات دادند.

جعفرزاده اظهار داشت: کوهنوردان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند تا در کمترین زمان نجاتگران هلال احمر جهت امداد رسانی به مصدومین حوادث کوهستان اعزام شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: در این عملیات تیم امداد و نجات آتش نشانی نقده و تیم امداد و‌ نجات کوهستان اشنویه و اورژانس همکاری داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست