اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با بیان اینکه هشت رشته ورزشی فعال داریم، گفت: از هیات استان آذربایجان‌غربی انتظار داریم به همه این رشته‌ها توجه یکسان کند تا در آینده شاهد حضور قهرمانان بیشتری در همه رشته‌ها باشیم.

محمدرضا مظلومی روز یکشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات استان آذربایجان غربی افزود: گلبال یکی از رشته‌هاست و رشته‌های دیگری چون فوتبال ۵ نفره، جودو، شنا و دو ومیدانی نیز فعال هستند و طی ماه‌های آینده نیز در تمام رشته‌ها مسابقات مختلف کشوری برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور تیم‌های قدرتمندی از آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها باشیم.

وی اظهار کرد: باید به رییس جدید هیات تبریک گفت که با رعایت عدالت بین بانوان و اقایان در انتخاب اعضای هیات رییسه تعداد مساوی از آنها معرفی کرد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به شرایط خاص ورزشکاران این فدراسیون گفت: توجه و کمک‌های ویژه باید به این ورزشکاران اختصاص یابد و ما نیز در فدراسیون بخش زیادی از بودجه به هیات ها اختصاص می دهیم.

مظلومی یادآور شد: رییس جمهور در دورهمی‌ افطاری از استفاده ورزشکاران این فدراسیون از امکانات بهزیستی برای تمرینات را مقرر کردند و انتظار داریم شاهد این اتفاق در استان‌ها نیز باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این مجمع با اشاره به انتظار رویکرد تخصصی و برنامه محوری از هیات‌ها گفت: اداره کل نیز در حد اختیارات خود حمایت های لازم را از این هیات خواهدداشت و در سفر اخیر ریاست جمهوری نیز اعتبار قابل توجهی برای تکمیل احداث سالن ورزشی تخصصی مصوب شد.
سجاد بیرامی اضافه کرد: ظرفیت و پتانسیل های بالای ورزشکاران استان ما انتظار حمایت های بیشتر از سوی فدراسیون را می‌طلبد.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان آذربایجان‌غربی برگزار شد و  عبدالمناف عظیم با کسب همه آرای ماخوذه مجددا برای ۴ سال دیگر رییس این هیات انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست