اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید توسط استاندار آذربایجان غربی و رییس سازمان نوسازی مدارس امضا شد.

در این مراسم، تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید توسط استاندار آذربایجان غربی و رییس سازمان نوسازی مدارس امضا شد.

همچنین در این مراسم تفاهم‌نامه بهره برداری از بزرگترین معدن تیتانیوم غرب آسیا در ارومیه عصر سه‌شنبه با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به امضای استاندار آذربایجان‌غربی، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان، مدیرعامل گروه اقتصادی مفید و مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر رسید.

این معدن که در غرب ارومیه در منطقه قره آغاج قرار دارد، در سال‌های طولانی غیرفعال بود که با تعیین ضرب‌الاجل توسط استاندار آذربایجان غربی و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان روند فعال سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

طبق گفته کارشناسان، این معدن می‌تواند در صورت رسیدن به ظرفیت کامل، نیمی از نیاز داخلی را به تیتان تامین کند.

در این آیین همچنین گازرسانی به ۵۰ روستا و ۲۸ واحد صنعتی استان آذربایجان غربی و همچنین بهره برداری از ۸۰ کلاس درس در مناطق محروم این استان آغاز شد که برای احداث این کلاس‌های درس، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست