اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از کسب ٣ مدال رنگین طلا، برنز و نقره کشتی گیران استانی در جریان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خبر داد.

عبدالسلام معروفی گفت: در این مسابقات علی شکیبازاده ورزشکار شایسته استان از شهرستان ارومیه که با وزن ١٠٧ کیلو در وزن ١٢۵ کیلو به رقابت پرداخت بعد از مسابقه با حریفان خود توانست در یک رقابت سخت و نفس‌گیر در فینال به مدال رنگین طلای این مسابقات دست یابد.

او ادامه داد : همچنین حسین سیفلو دیگر کشتی گیر توانمند استانی از شهرستان خوی نیز در وزن ٩٢ کیلو موفق به مدال رنگین نقره مسابقات شد تا کاروان آذربایجان غربی بتواند دومین مدال مسابقات را از آن خود کند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی اضافه کرد: شهاب رحیمی کشتی گیر با اخلاق استانی از شهرستان بوکان هم توانست در وزن ٧٠ کیلو مدال برنز را از آن خود کرد تا تیم اعزامی سومین مدال را هم کسب نماید.

معروفی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه فدراسیون ، متولیان برگزاری مسابقات ، همکاران هیات در استان و ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی افزود: تیم اعزامی آذربایجان غربی شامل این ٣ ورزشکار به سرپرستی انور رحیمی در این مسابقات حضور داشتند که خوشبختانه هر ٣ ورزشکار موفق به کسب مدال شدند.

گفتنی است؛ این مسابقات که در دو بخش فرنگی و آزاد  برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل که از صبح پنجشنبه ۲۵ آذرماه در سالن ورزشی والفجر تاکستان استان قزوین و با حضور ٢۵٠ ورزشکار از سطح کشور آغاز شده بود، عصر جمعه به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست