اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با امضاء تفاهم نامه همکاری ۴ جانبه آذربایجان غربی به عنوان نماینده ایران مدیر منطقه ای کشورهای همسایه در صنعت زنبور داری شد.

در این تفاهم نامه که امروز در نمایشگاه جهانی صنعت زنبورداری استانبول به امضاء روسای اتحادیه زنبورداران کشورهای ایران ، ترکیه ، جمهوری آذربایجان و عراق رسید شرکت زنبورداران امید ایرانیان به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعت زنبور داری کشور از آذربایجان غربی قطب تولید عسل ایران مدیر منطقه ای کشورهای همسایه شد.

رئیس هیئت مدیره هلدینگ زنبورداران امید ایرانیان از برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت زنبور داری غرب آسیا در ارومیه به عنوان یکی از مهمترین بندهای این تفاهم نامه خبر داد و گفت : برپایی این نمایشگاه تخصصی که بزرگترین نمایشگاه این صنعت در کشور خواهد بود بزودی در ارومیه با حضور کشورهای غرب آسیا برگزار خواهد شد و میتواند گام مهمی در تحقق اهداف توسعه محورانه صنعت زنبورداری ایران باشد .

خلیل طسوجی تبادل اطلاعات روز زنبورداری از طریق برگزاری دوره های آموزشی،ایجاد بازارچه مشترک تولید وعرضه عسل و فرآورده های زنبور عسل ،سرمایه گذاری وایجاد پروژه های مشترک ، تامین تحهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و تقویت همکاری های اقتصادی رسمی با هدف حذف واسطه ها و قاچاقچیان را از دیگر بندهای این تفاهم نامه ۴ جانبه بیان کرد.

وی افزود: بابرنامه ریزیهای صورت گرفته بزودی سوریه و کشورهای حوضه خلیج فارس هم به این تفاهم نامه مشترک صنعت زنبور داری می پیوندند.

آذربایجان غربی با تولید سالانه ۲۵ هزار تن عسل و فرآورده های زنبور عسل و فعالیت بیش از ۷۰ هزار نفر در این بخش رتبه نخست این صنعت مهم در کشور است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست