اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با تلاش دولت و در راستای توسعه عدالت اقتصادی در کشور، حساب‌های مالیاتی ٣ هزار و ۵۰۰ شرکت مالیاتی از مرکز به استان‌ها منتقل شده است.

سید احسان خاندوزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: درآمد مالیاتی این شرکت‌ها تا مدت ها به حساب آنها در مرکز منتقل می‌شد که این روند با نگاه ویژه دولت سیزدهم تغییر یافت و در نتیجه ۶ هزار میلیارد تومان درآمد به استان‌ها برگشت داده شد.

خاندوزی گفت: همچنین بسیاری از حساب‌های شرکت‌های دولتی با اهتمام ویژه این دولت به مراکز استان‌ها منتقل شد و در کنار آن تغییرات اساسی در هزینه کرد بانک‌ها به ویژه بانک‌های دولتی انجام شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: ساماندهی بسیار خوبی در حوزه مجوزها در این دولت، انجام شد که زمینه ارتقای شاخص‌های اشتغال را فراهم کرده و موجب بهبود وضعیت در بسیاری از حوزه‌های صنفی شده است.

وی ادامه داد: از زمان راه اندازی درگاه ملی صدور مجوزها تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار درخواست صدور مجوز ارسال و برای بیش از ۷۴ هزار نفر مجوز کسب و کار صادر شد.

خاندوزی با بیان اینکه مردم تا پیش از دولت سیزدهم در بسیاری از اطلاعات اقتصادی نامحرم بودند، گفت: این امر در دولت سیزدهم تغییر کرده است.

وی یادآور شد: نگاه دولت و شخص رییس جمهور این است که یک اقتصاد قوی در کنار مردمی مطلع، نقش آفرین و تصمیم گیرنده شکل گیرد.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به افزایش قیمت کالاها در سطح جهانی و به تبع آن در داخل کشور اظهار کرد: دولت برای کنترل بازار چاره‌ای جز اصلاح یارانه‌ها و مردمی سازی یارانه‌ها نداشت.

سید احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و امور دارایی ضمن سفر به آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه ارومیه دیدار کرد.

در این مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و تعدادی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی  حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست