اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : صادق توکلی مهر، رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه با اشاره به ظرفیت های مغفول مانده شورای شهرستان گفت: در شورای شهرستان ظرفیت بسیار خوبی جهت تلفیق نیازهای متفاوت در سطوح مختلف وجود دارد که می تواند به یک چشم انداز توسعه شهرستانی منجر شود.

صادق توکلی مهر در دیداری که استاندار آذربایجان‌غربی با اعضا شوراهای اسلامی استان و شهرستان ارومیه  به مناسبت روز ملی شوراها داشت، گفت: جایگاه شورا بسیار مهم بوده و ضروری است جایگاه این نهاد مردمی در سطح ادارات برای پاسخگویی به آنها تبیین شود چرا که اعضا شورا در روستاها و شهرها نمایندگان مردم هستند.

او با بیان اینکه شوراها عقبه اجتماعی خوبی دارند، افزود: سرمایه اجتماعی شورا اعتماد مردمی به آنها است و مردم نیز انتظار دارند حاصل این اعتماد را در امور محل زندگی خود مشاهده کنند.

توکلی مهر با بیان اینکه در قانون اساسی و همچنین سیاستگذاری های کلان این حوزه جایگاه خوبی برای شورا در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: حفظ شان و منزلت شورا و تقویت این جایگاه به جهت موثر واقع شدن در راستای خدمت رسانی به مردم و تسهیل روند خدمت رسانی موثر خواهد شد.

رییس شورای شهرستان ارومیه با اشاره به مشکلات موجود عنوان کرد: ساکنین شهرستان ارومیه در روستاها، بخش ها و شهرهای مختلف آن با  مشکلات عدیده ای همچون وضعیت نامناسب راه‌ها، نبود آب شرب و شبکه فاضلاب شهرها، مشکلات روستاهای الحاقی به شهر، اختلافات با منابع طبیعی و… روبرو هستند که نیازمند توجه دستگاههای اجرایی و نگرش مثبت آنها برای حل مشکلات مردم را می طلبد.

او با اشاره به ظرفیت های مغفول مانده شورای شهرستان ادامه داد: در شورای شهرستان ظرفیت بسیار خوبی از جهت تلفیق نیازهای متفاوت در سطوح مختلف وجود دارد که می تواند به یک چشم انداز توسعه شهرستانی منجر شده و به آن بیندیشیم که بدون احصا مشکلات و ارزیابی ظرفیت های توسعه ای امکانپذیر نخواهد بود.

توکلی مهر خواستار توجه به مشکلات داخلی شوراهای فرادست و نوع تعاملات دستگاه‌ها با شورا و اجرای مصوبات سفرهای استاندار به بخش های شهرستان ارومیه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست