اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از نحوه پیشرفت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان گفت: تعلل پیمانکار این پروژه در اجرا، علیرغم پرداخت به موقع مطالبات و رقم صورت وضعیت ها جای تعجب است و شائبه ها را در اذهان متخصصین منصف ایجاد کرده است.

عادل اعظم انهر در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: شورا و شهرداری به جد پیگیر رفع مشکلات پروژه های عمرانی و خدماتی هستند اما با وجود پرداخت بروز هزینه ها و صورت وضعیت پیمانکار تقاطع غیر همسطح آذربایجان ، چرا باید شاهد کندی در روند اجرای این پروژه باشیم.

او افزود: عدم وجود نیروی کار در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از سوی پیمانکار برای شورا و مدیریت شهری قابل قبول نیست و پیمانکار مربوطه با توجه به پرداخت بروز مطالبات آن باید فعال تر از گذشته عمل نماید.

اعظم انهر ادامه داد: پیمانکاران باید پیش بینی های لازم را برای تامین مصالح داشته باشند و بر اساس برنامه زمانبندی شده و وعده های داده شده قبل از شروع فصول بارندگی پروژه ها را به اتمام برسانند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری براساس صورت وضعیت های تایید شده پیمانکاران نسبت به روان سازی و اتمام بموقع پروژه ها تسهیل نماید و برای رفع معارضات و تملک اراضی پیگیری مستمر داشته باشد.

او در ادامه گفت: تعلل پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در اجرای پروژه ، علیرغم پرداخت بموقع مطالبات و رقم صورت وضعیت ها جای تعجب است و شائبه ها را در اذهان متخصصین منصف ایجاد کرده است.

اعظم انهر افزود: چرا با تاکید و برنامه ریزی برای تامین مصالح از جمله نئوبرن ها و پرداخت بموقع مطالبات ، اجرای پروژه در فصل کاری با کندی پیش می رود؟

او در پایان با اشاره به عدم فرهنگ‌سازی لازم در بخش ترافیکی و جمع آوری زباله ها از مبدا به مقصد گفت: متاسفانه عدم فرهنگ‌سازی و سرمایه گذاری لازم در بخش ترافیک و جمع آوری زباله از مبدا به مقصد موجب نارضایتی و ایجاد مشکلات در بین جامعه و شهروندان شده است و لذا باید نسبت به این موضوع حساسیت نشان داد.

گفتنی است؛ پروژه تقاطع آذربایجان ارومیه در چهار تراز حرکتی، ترافیک جنوب شهر و خروجی آن را ساماندهی می کند، اما حدود یک دهه است به بهانه کمبود اعتبار و خلف وعده های پیمانکاران متعدد فاز تا فاز افتتاح شده و هنوز هم به اتمام نرسیده است. در این مدت نیز چندین بار دستگاه قضایی به این پروژه ورود کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست