اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار ارومیه گفت: مشکلات و نواقص طرح تفصیلی این شهر باید هر چه زودتر رفع شود زیرا زمان برای ما بسیار بااهمیت است.

مجید آقازاده در جمع اعضای شورای شهر ارومیه افزود: نواقص طرح تفصیلی باعث بروز مشکلات اجتماعی و مدیریتی، فرار سرمایه گذاری و افزایش تخلفات شده که با مدیریت صحیح از حاد شدن این مهم  باید پیشگیری کرد.

وی اضافه کرد: مشکلات طرح تفصیلی در میزان درآمدها و همچنین تولید مسکن موثر است که باید در جهت رفع آن تلاش کرد، دستگاه های  نظارتی در این خصوص ورود کرده  و ما هم به عنوان دستگاه حاکمیتی پیگیر رفع مشکلات آن هستیم و این مهم جزو برنامه های ضروری مجموعه شهرداری ارومیه  است.

شهردار ارومیه ادامه داد: به روند صدور پروانه ساخت باید نگاه ویژه ای داشته باشیم زیرا پروانه های  صادره، سند حیثیت برای شهرداری است  و باید در صدور آنها دقت ویژه شود.

وی تاکید کرد: از صدور پروانه های مشروط باید خودداری کرد و از ظرفیت شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهری و به ویژه در حوزه صدور پروانه ساخت استفاده می کنیم .

آقازاده اظهار کرد: ارتباط مجموعه بزرگ شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر به صورت پارلمان محلی و دولت محلی خواهد بود و در مواردی که قوانین  در آن ساکت است، از ظرفیت شورای شهر استفاده می کنیم.

وی گفت: به زودی، با تیم های اجرایی از مناطق محروم شهری جهت رفع مشکلات شهروندان ساکن در آن مناطق بازدید خواهیم کرد.

وی افزود: به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری با تشکیل جلسات مختلف نگاه ویژه دارم چرا که این مهم باعث بروز مشکلات عدیده ای در سطح شهر شده است .

شهردار ارومیه با بیان اینکه استقلال مناطق  شهرداری و حتی سازمان ها جزو اولویت ها و دستور کار مدیریت جدید شهری است، تأکید کرد: به تبدیل وضعیت پرسنل و چارت سازمانی نگاه ویژه دارم.

آقازاده اظهار کرد: ضروری است کارگروهی جهت احصای مشکلات و رفع آن به صورت کارشناسی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه تشکیل یابد.

مجید آقازاده، اسفند ماه گذشته بعد از دستگیری و بازداشت محمد حضرت پور و برخی از شهرداران و مدیران میانی بدنه مجموعه و بعد از فراخوان شورا و پروسه یک ماه به عنوان شهردار جدید ارومیه انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست