اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ویژه مهاباد گفت: اغلب زمین‌های دولتی در اثر کوتاهی برخی از دستگاه‌های اجرایی به تصرف افراد سودجو در آمده که باید در اسرع وقت نسبت به باز پس گیری آنها اقدام شود.

حسن عباسی در جلسه شورای اداری افزود: طرح توسعه شهر شهرک صنعتی و نواحی صنعتی خلیفان در راستای اهدای زمین به سرمایه گذاران در دستور کار قرار گرفته و طی ماه آینده شاهد الحاق زمین به محدوده شهرک صنعتی خواهیم بود.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ سرمایه گذاری برای تامین زمین نباید از شهرستان خارج شود، اظهار کرد: ناحیه صنعتی در بخش خلیفان هم که طی چند سال گذشته با مشکل مواجه بود، برطرف و همچنین طرح توسعه شهرک صنعتی مهاباد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر عمل به تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، ادامه داد: جذب سرمایه گذار و تسهیل گری در امور اداری یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی است که در همین ارتباط فعالیت کمیته کارگروه رفع موانع تولید دوباره از سرگرفته خواهد شد.

او با اشاره به تذکر دستگاه قضایی نسبت به ترک فعل مدیران دولتی گفت: هر دستگاهی که نسبت به حفظ بیت‌المال بویژه تصرفات کوتاهی کند در مرحله اول شخص مدیر بازخواست خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه احداث پست جدید برق ۱۳۲ کیلوولت با پیگیری و موافقت وزارت نیرو تامین و طی ماه آینده آیین کلنگ زنی خواهد شد، تاکید کرد: این پست تامین کننده برق بخشی از داخل شهر، ناحیه صنعتی گوگ تپه، داخل شهر گوگ تپه، روستاهای مسیر برهان و میاندوآب است.

فرماندار ویژه مهاباد افزود: با بهره برداری از این طرح بخش عمده مشکل تامین برق پایدار و همچین قطعی فصل تابستان رفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست