اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر ایجاد فرصتهای برابر آموزشی در سطح استان گفت: در ارومیه هم اکنون تراکم دانش آموزی در کلاسهای درس به ۴۶ نفر رسیده است و این درحالیست که تراکم استاندارد در کشور ٢٣ نفر است.

جواد جنگی، در آیین بهره برداری از مدرسه ٩ کلاسه در روستای قره حسنلوی ارومیه افزود: در راستای ایجاد فرصتهای برابر آموزشی، مشارکت خیرین و توسعه مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی موضوعی است که مورد توجه است.

او اضافه کرد: نقش خیرین به عنوان بازوان اجرایی آموزش و پرورش در بخش تامین فضای آموزشی و درهموار سازی مسیرعدالت اموزشی و فرصتهای برابر آموزشی دارای اهمیت است.

جنگی بابیان اینکه اداره کل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس استان نقش مهمی در رفع مشکل فضای اموزشی ایفا می کند گفت: حل مشکل کمبود فضای آموزشی با افزایش سرانه فضا میسر خواهد شد.

او اظهارکرد: دستیابی و داشتن آموزش کیفی وارتقای کیفیت آموزش و تربیت جوانان مستعد و موفق و مورد نیاز آینده جامعه با کاهش تراکم دانش اموزی میسر می شود.

جنگی گفت: در ارومیه هم اکنون تراکم دانش اموزی در کلاسهای درس به ۴۶نفر رسیده است و این درحالیست که تراکم استاندارد در کشور ٢٣ نفر است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: افزایش پوشش تحصیلی دانش اموزان یکی از مهمترین این دستاوردهای عظیم است که میتواند نویدی برروند رو به رشد زیرساختهای آموزشی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست