اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی هم در این مجمع ضمن ارائه گزارش مالی و عملکرد هیات در چند سال اخیر از همراهی ها و حمایت بی دریغ شخص ریاست و مجموعه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و همه مربیان و اعضای هیات رئیسه با بیان اینکه این استان دارای ۱۴ ملی پوش در رشته‌های مختلف ورزشی است، گفت: از ۱۷ رشته ورزشی توانستیم هفت رشته آن را در سطح استان فعال کنیم و جایگاه خوبی در سطح ملی پیدا کرده است.

عبدالسلام معروفی ادامه داد: با تلاش‌های همکاران، هم اکنون پنج هیات شهرستانی نیز در آذربایجان‌غربی فعال شده و در تلاش برای ارائه خدمات به ورزشکاران است.

به گفته وی، در طول یکسال گذشته برای هیات ورزشی ناشنوایان آذربایجان‌غربی فقط ۱۱۵ میلیون تومان هزینه شده است که بخش اعظمی از آن حدود ۹۰ میلیون تومان مربوط به میزبانی از اردوهاست.

معروفی با قدردانی از رسانه‌ها در حمایت از هیات ورزشی ناشنوایان استان، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در استعدادیابی از قهرمانان مستعد در حال انجام است که امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور، برای کشور افتخار آفرین باشند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی بهترین اقدام این دوره هیات را پیگیری و تسریع در ساخت اولین سالن اختصاصی ورزشی ناشنوایان در شهرستان ارومیه عنوان کرد که در حال حاضر حدود ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خواستار حمایت بیشتر مسوولان برتر تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی و توسعه زیرساخت ها شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست