اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر تداوم حمایت از واحدهای تولیدی مشکل دار تاکید کرد.

جواد کرمی در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار، معاونین و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با بیان اینکه بدنبال تداوم سرمایه گذاری، رشد و توسعه اقتصادی استان هستیم و در این راستا برنامه ریزیهای متعددی انجام شده است،  افزود: همواره واحدهای تولیدی فعال استان رصد می شود و از واحدهای مشکل دار با تعامل با بانکها حمایت می شود.

کرمی تاکید کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تامین سرمایه، مشکل زمین و نحوه ارائه خدمات از سوی شرکت‌های خدمات رسان بوده است.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع بانکی باید به شکل منسجم اجرایی و مدیریت شود، گفت: همواره از سوی واحدها در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانکها گلایه می شود که ضروری است این معضل مرتفع شود.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها ادامه داد: منابع و مصارف توسط بانکهای خصوصی رعایت نمی شود و در جذب منابع تلاش جدی ندارند فقط به اعتبارات تخصیصی اکتفا دارند که در این راستا باید بانکها نسبت به یک بازنگری اقدام کنند.

وی بااشاره به تشکیل جلسات تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی استان و انجام اقدامات اولیه در خصوص مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان خاطرنشان کرد: در راستای سیاستهای دولت، توزیع دستگاههای پوز در واحدهای نانوایی استان به خوبی انجام و ساماندهی شده است.

کرمی با اشاره به پروژه های افتتاحی و در دست اجرای استان طی هفته دولت امسال افزود:  در حوزه اقتصادی ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیاردتومان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۷۲۰۵ نفر افتتاح و کلنگ زنی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست