اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از عملکرد شهرداران استان در انجام مصوبات شورای ترافیک استان، گفت: ۶۰ درصد از مصوبات جلسات گذشته اجرا شده‌ و  بنابراین شهرداران باید نهایت تلاش خود را برای اجرایی شدن کامل مصوبات به کار گیرند.

آیدین رحمانی رضائیه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به آمار پزشکی قانونی در هشت ماهه نخست سال در ارتباط با حوادث و تلفات رانندگی، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ۶۵ نفر را در حوادث رانندگی از دست داده ایم اما این رقم در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به آمار مقایسه ای تصادفات پلیس راهور آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: تصادفات جرحی و تصادفات خسارتی درمقایسه با سال گذشته در طول هشت ماه نخست سال به ترتیب ۲۹ و ۵۶ درصد کاهش یافته است. همچنین کل تصادفات ۲۴ هزار و ۱۲۶ مورد و ۵۲ درصد کاهش داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته حمل و نقل افزود: بی تردید یکی از مهم ترین اقدامات برای کاهش تصادفات، تلفات و کنترل ترافیک شهری، راه اندازی مرکز کنترل ترافیک است که به منظور مدیریت ترافیک در سطح ارومیه راه اندازی و به سطح استان تعمیم داده می شود.

رحمانی با بیان اینکه مرگ حتی یک نفر هم در اثر تصادف آمار بالایی محسوب می شود، یادآور شد: باید توجه شود که اقدامات راهنمایی و رانندگی و دستگاه های مربوطه در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و شهری و کسب رضایت عمومی باشد.

وی همچنین با اشاره به آغاز فصل بارش ها و سرما، افزود: روانسازی ترافیک و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در معابر درون و برون شهری بسیار پراهمیت بوده و برهمین اساس دستگاههای اجرایی ذی ربط باید نسبت به آماده سازی ناوگان امدادی و تجهیز ماشین آلات برف روب تدابیر لازم را برای بازگشایی مسیرها داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست