اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از اعزام اکیپی از ماشین آلات سنگین برای هماهنگی کمک به بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.

 آیدین رحمانی امروز در جلسه ای که برای هماهنگی کمک به بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: ۴۸ دستگاه ماشین آلات سنگین به مناطق زلزله زده میانه و سراب استان آذربایجان شرقی ارسال شده و رسالت انسانی ایجاب می کند فارغ از هر دستورالعملی در چنین مواقع بحرانی به یاری هموطنان زلزله زده خود بشتابیم.

او افزود: آذربایجان غربی تا به حال در مواقع وقوع بحرانی در حد توان و امکانات خود به یاری استان های دیگر رفته و در این زلزله که در میانه آذربایجان شرقی رخ داده به عنوان استان معین در کنارشان خواهیم بود.

رحمانی گفت: تمام توان خود را برای کمک رسانی و تامین منابع برای رفع بحران به کار خواهیم گرفت تا بخشی از مشکلاتی که هموطنان  مناطق زلزله زده متحمل شده اند را حل کنیم.

معاون عمرانی استاندارآذربایجان غربی اظهار کرد: این اکیپ‌ مشتمل بر چندین دستگاه لودر و کمپرسی و بیل بکو، ماشین جمع آوری زباله  به همراه چندین تن از کارشناسان ، فردا به منطقه زلزله زده میانه اعزام و بلافاصله به صورت شبانه روزی به همراه سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های یاری رسان به آواربرداری مشغول به کار خواهند شد.

گفتنی است؛ بامداد جمعه ۱۷ آبان ماه زلزله ایی به بزرگی ۵٫۹ ریشتر میانه در آذربایجان غربی را در ساعت ۲:۱۷ دقیقه لرزاند. شدت این زمین لزره در استان های آذربایجان غربی، کردستان، گیلان، زنجان و اردبیل هم احساس شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست