اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر عامل یک واحد تولیدی حوزه صنایع غذایی در ارومیه گفت: در استان از سرمایه گذاران و تولید کنندگان حمایت نمی شود.

اکبر پیروش در حاشیه یکشنبه های صنعت در بازدید استاندار از یک واحد صنایع غذایی در استان افزود: متاسفانه حمایت های لازم از واحد های تولیدی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان انجام نمی شود و این یک ناامیدی در بین تولید کنندگان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولید بیش از ۲۰سال است که فعالیت دارد، تصریح کرد: در این واحد ۳۲۰نفر اشتغال مستقیم دارند که اگر مواد اولیه تامین شود با دوشیفته کردن واحد اشتغالزایی چند برابر می شود.

مدیرعامل این شرکت تولیدی با اشاره به اینکه این واحد با تولید انواع محصولات خوراکی و شیرینی جات یکی از واحد های برتر کشوری است، اظهار کرد: ۵۰درصد محصولات تولیدی در این واحد صادر می شود هرچند توانایی افزایش صادرات را در صورت حمایت توسط سازمان ها داریم.

پیروش با تاکید به اینکه در سال گذشته ۴۰۰هزار دلار صادرات به عراق و افغانستان انجام شده اظهار کرد: مواد اولیه همچون پودر کاکائو و روغن شکلات نیز از ترکیه و مالزی وارد می کنیم.

وی در خصوص مشکلات این واحد تولیدی نیز یاد آور شد: مشکل در تامین مواد اولیه، عدم تخصیص سمیه آرد و شکر و روغن کافی ، قیمت بالای آرد تخصیصی و عدم حمایت سازمان های دولتی برای نوسازی و توسعه واحد و گاها مانع تراشی در جهت تولید از جمله مشکلات این واحد تولیدی است.

این تولید کننده ادامه داد: متاسفانه با مشکل تامین روغن و شکر مواجه هستیم و درحالی که در خود استان کارخانه قند داریم اما به دلیل برخی مانع تراشی ها از مشهد شکر تامین می کنیم.

پیروش اظهار کرد: متاسفانه از ۱۰۰۰ تن سهمیه آرد واحد تنها ۱۶تن آرد تهیه کردیم که همین عدم تامین مواد اولیه ها موجب شده جذب نیرو نداشته باشیم و امیدی برای نوسازی و توسعه واحد داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست