اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در ایستگاه بازرسی شهید “کلانتری” مستقر و نسبت به توقیف خودروی متهمان اقدام کردند که در بازرسی از آن  مقدار ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا ۳ متهم دستگیر و ۲  دستگاه  خودرو(پژو و هایلوکس) نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش گفت: خادمان مردم در انتظامی در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

کشف ۱۰۹ قبضه سلاح غیر مجاز در خوی

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف ۱۰۹ قبضه سلاح بادی و شکاری غیر مجاز در شهرستان خوی با اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی پلیس شهرستان، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش اظهارکرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی عملیات منسجم و با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان خوی موفق شد فردی که در زمینه قاچاق سلاح اقدام می‌کرد را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و با هماهنگی‌های قضائی، یک دستگاه خودروی پیکان وانت در مسیر «خوی-تبریز» توقیف که در بازرسی از خودروی توقیف شده، ۱۰۹ قبضه سلاح بادی و شکاری به صورت قاچاق کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد شدید خواهد کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست