اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف۳۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجازدر شهرستان مهاباد، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا با تشریح جزئیات این خبراظهارکرد : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم درزمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح مهاباد بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و درنهایت موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی ؛ طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف مهاباد دستگیر کنند.

سردار خرم نیا در ادامه گفت : در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم؛ تعداد۲۵ قبضه سلاح جنگی کلت، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف  و ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با هزار فشنگ جنگی و ۳۴ تیغه خشاب کلت کمری کشف و ضبط شد.

به نقل از روابط عمومی انتظامی استان، وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به قاچاق سلاح و فروش آن با همکاری چند نفر دیگر از همدستانش معترف شد؛ تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست