اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم جدی همه رده های انتظامی استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ٢٢ باند قاچاق ترانزیت مواد مخدر و یک شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شده اند.

سردار “رحیم جهانبخش”  در حاشیه مراسم امحاء انواع مواد مخدر؛ اظهار  کرد: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

او ادامه داد: همچنین با انجام چندین عملیات ضربتی و گسترده، نهایتا ۲۲  باند  قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و یک شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر از شرق کشور به استان منهدم شدند.

سردار جهانبخش بیان کرد: در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر ۹۴۶ طرح در قالب طرح عملیات پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی به ویژه مدارس، طرح ارتقا امنیت اجتماعی، طرح نظارت بر پایانه ها و سایر اماکن عمومی، برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، خرده فروشان، اجرای طرح دستگیری معتادان متجاهر و … بخش دیگری از برنامه ها و طرح های این پلیس در سال جاری بوده است که از اجرای این طرح ها مقدار ۱ تن و ۶۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت میهن عزیزمان شده اند که قطعا همه ما در مقابل خون آن عزیزان مسئول و مکلف به ایفای نقش هستیم و در این میان لازم است تک تک افراد جامعه و دستگاه های مرتبط با موضوع؛ در مواجهه با پدیده شوم اعتیاد و توزیع موادمخدر با جدیت بیشتری ایفای نقش کنند.

او افزود: به منظور برخورد با توزیع کنندگان و جمعآوری معتادین متجاهر با اولویت مناطق و محلات آلوده، مجموعاً تعداد ۳۷۲ طرح محله محور اجرا شده و همچنین  از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان  ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان وارد شده است.

سردار رحیم جهانبخش در پایان از عزم جدی همه رده های انتظامی استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پلیس در راستای مطالبات به حق مردم به طور بی وقفه و شبانه روزی اجرای ماموریت می کند و متقابلا از مردم انتظار داریم هوشمندانه و با جدیت هرگونه فعالیت اعم از خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست