اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان گفت: در سال گذشته بالغ بر ۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است و ۶٢ باند قاچاق منهدم شدند.

سردار “رحیم جهانبخش”  در این باره افزود: در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲ هزار و ۳۹۹ طرح در قالب طرح عملیات پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی، نقاط آلوده شهری و روستایی، برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، خرده فروشان و … بخش دیگری از برنامه ها و طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است که با اجرای موفقیت آمیز این طرح ها، مقدار ۳ تن و ۷۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

او تصریح کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۴۳۳ نفر در راستای مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند که از این تعداد، ۳۸۱ نفر قاچاقچی، ۱ هزار و ۶۲۰ نفر توزیع کننده و ۸ هزار و ۴۳۲ نفر معتاد بودند که همگی معتادین به مراکز درمانی ترک اعتیاد معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر برآوردهای صورت گرفته، تعداد بیش از  ۷ هزار نفر معتاد متجاهر در سطح استان وجود دارند، افزود: با تعاملات انجام شده و مساعدت استانداری، یک هزار نفر بر ظرفیت فعلی مراکز درمانی کمپ های ترک اعتیاد در سطح استان افزوده شده است.

کشف ۱۱۷ کیلوگرم شیشه در ارومیه

فرمانده انتظامی استان همچنین از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف ۱۱۷ کیلوگرم شیشه در ارومیه، خبر داد.

سردار ” رحیم جهانبخش ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد روانگردان صنعتی از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

او افزود: پس از ورود ۲ دستگاه خودرو به داخل استان، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار می گیرند و در این راستا چند تیم از ماموران زبده ضمن شناسایی محورهای تردد این خودروها؛ در پایش چند ساعته در نهایت طی ۲ عملیات ضربتی و همزمان در ورودی شهر ارومیه و همچنین شهرستان سردشت موفق شدند خودروهای مورد نظر را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۱۱۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت حرفه ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

او تصریح کرد: در این راستا ۴سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه پژوپارس و یک دستگاه تریلی نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان بر مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست