اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نائب رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: آنها که امروز صدای اعتراضشان با بیشترین حاشیه امن، بلند است در فضای دو قطبی‌ که می‌سازند و اولین محصول آن خشونت خواهد بود.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: جامعه ما مدت‌ها است از مرحله‌ای که قبول کند فلان تجمع، حرف اکثریت ملت است گذشته است. علاوه بر این، مساله دیگر این است که این طیف مخالفان دولت که این روزها مشغول تاختن به FATF هستند قطعا اولین متهمان دو قطبی کردن جامعه خواهند بود.

نماینده مردم نقده و اشنویه در خانه ملت ادامه داد: ابراز مخالفت و عقیده یک مساله اما اعتراض یک طرفه و تصرف یک طرفه تریبون‌های ملی و استفاده جناحی از آنها مساله‌ای دیگر است. وقتی مخالفان با بایکوت کردن طرف مقابل و با دست باز هر اقدامی را انجام می‌دهند و هیچ گفت‌وگویی هم در این بین در کار نیست، حرکت در مسیر دو قطبی کردن جامعه است.

این نماینده مجلس با تاکید بر این موضوع که دوقطبی‌سازی، حرکت در مسیر عصبانی کردن اکثریتی از جامعه است که بر اکثریت بودن خود باور دارد اما امکان بروز عمومی را برای خود فراهم نمی‌بیند، گفت: آنها که امروز صدای اعتراض‌شان با بیشترین حاشیه امن، بلند است در فضای دو قطبی‌ که می‌سازند و اولین محصول آن خشونت خواهد بود، امنیت همه را به خطر می‌اندازند. این تقابل گفتمانی باید توسط دلسوزان کشور مهار و کنترل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست