اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

بیشترین کشفیات اقلام قاچاق در حوزه لوازم یدکی بوده و در این حوزه طی ۱۱ ماهه نخست امسال یک هزار و ۲۹۰ مورد بازرسی انجام و ۵۵ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۲ هزار ۷۶۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

آوای مرز : مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به کشفیات قاچاق ارز گفت: از ابتدای سال جاری ۲۰۰ فقره پرونده قاچاق ارز به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال تشکیل شده و بیشترین ارز کشف شده در این بازرسی ها لیرترکیه، یوان چین، درهم و یورو است.

عبدالحمیدسرتیپی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه امسال در راستای حمایت از کالای تولید داخل و مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه و توزیع ۵ هزار و ۳۱۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی به عمل آمد.

او افزود: در۱۱ ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۹۸۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان و ۳۳۰ مورد بازرسی از واحدهای غیر صنفی استان در راستای مبارزه با کالای قاچاق انجام شده است که بازرسی های انجام شده منتج به تشکیل ۵۷۰ فقره پرونده تخلف قاچاق کالا شد که پس از تکمیل پرونده جهت صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

سرتیپی اضافه کرد: ارزش پرونده های متشکله در ۱۱ ماهه نخست امسال بیش از ۲۴ هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال می باشد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از ۲ هزار درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تأکید کرد: واحدهای صنفی از عرضه و فروش کالاهای قاچاق اجتناب کنند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی و غیرصنفی با خاطیان امر مطابق قانون نظام صنفی رفتار خواهد شد.

سرتیپی گفت: بیشترین کشفیات اقلام قاچاق در حوزه لوازم یدکی بوده و در این حوزه طی ۱۱ ماهه نخست امسال یک هزار و ۲۹۰ مورد بازرسی انجام و ۵۵ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۲ هزار ۷۶۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

مدیرکل صمت استان با اشاره به کشفیات در خصوص قاچاق ارز نیز افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در حوزه مبارزه با قاچاق ارز ۲۰۱ مورد بازرسی از واحدهای مربوطه انجام شده است که این بازرسی ها منتج به تشکیل ۲۰۰ فقره پرونده قاچاق ارز به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال گردید که برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است. بیشترین ارز کشف شده در این بازرسی ها لیرترکیه، یوان چین، درهم و یورو بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست