اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : بازار فروش محصولات کشاورزی استان باید تضمینی شود.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر امروز ۲۵بهمن در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کشاورزی استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: بازار فروش محصولات کشاورزی استان باید تضمینی شود تا کشاورزان مشکلی در فروش محصولات کشاورزی ازجمله سیب نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه درآمد ۷۵ درصد مردم استان وابسته به کشاورزی است، تصریح کرد: برای سامان بخشیدن به وضعیت فروش سیب نیازمند تشکیل میز سیب در استان و داشتن یک سیاست راهبردی در تولید سیب هستیم.

حجت الاسلام ذاکر با تاکید به اینکه در بازار محصولات کشاورزی و سیب دچار آسیب هستیم، خاطر نشان کرد : متاسفانه بدلیل نبود برنامه و سیاست راهبردی تنها ۵۰ هزار تن سیب صنعتی خریداری شد و کشاورز مجبور به فروش زیر قیمت محصول خود شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به باز پس گیری زمین های کشاورزی توسط منابع طبیعی در استان با عنوان کمیسیون تداخل اراضی یاد آور شد : این اقدام نادرست موجب کاهش کاشت گندم شده است.

وی با تاکید بر حل مشکل بیمه زنبور داران استان ادامه داد: در حال حاضر۹۰۰۰ تن عسل در سردخانه های استان موجود است که یک مشکل اساسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست