اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۷ ماهه نخست سال جاری ١٢۶ واحد صنعتی با دریافت پروانه بهره برداری ایجادی و توسعه ای در استان به بهره برداری رسیدند.

غلامرضا بابایی گفت:  جهت راه اندازی و بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی در استان بیش از ۲۵ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

او بیان کرد: با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۹۴۸ نفر مهیا شد و به لحاظ سرمایه گذاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

بابایی تصریح کرد: همچنین در بازه زمانی یاد شده یک هزار و ۲۶۵ فقره جواز تاسیس و توسعه برای طرح های صنعتی در استان صادر شده است.

رییس سازمان صمت آذربایجان غربی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید و یا توسعه واحدهای صنعتی در حال تولید در استان بیش از ۱۰۸ هزار و ۹۰۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که ایجاد زمینه اشغال مستقیم برای ۲۴ هزار و ۶۳۱ نفر توسط این واحدها پیش بینی می شود.

بابایی گفت: در حوزه صدور جواز تأسیس و جذب سرمایه گذاری در استان طی ۷ ماهه نخست امسال از لحاظ تعداد صدور ۴۶ درصد و از لحاظ حجم سرمایه گذاری در این حوزه با ۱۰۱ درصد رشد روبرو بودیم.

او تأکید کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان و همسایگی با چند کشور اوراسیایی همچنین برخورداری استان از بیشترین پایانه های زمینی که زمینه صادرات محصولات تولید را فراهم ساخته است و با توجه به اینکه تنها دروازه خاکی ورود به اروپا در این استان قرار دارد زمینه مناسبی را برای سرمایه گذاری صنعتی و تجاری را فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست