اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری ۱۲۰ برنامه همزمان با بزرگداشت هفته بسیج در استان خبر داد.

سرهنگ تقی نجمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش این نهاد و نیروی مردمی در امنیت عمومی، جنگ نرم، محرومیت زدایی، کمک‌های معیشتی، اشتغالزایی و غیره گفت: شعار هفته امسال ” بسیج؛ پیشرو خدمت، امیدآفرینی” که از سی ام آبان ماه آغاز و تا ۶ آذرماه می‌باشد برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ١٢٠ برنامه در طول هفته گرامیداشت هفته بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمدتاً به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: دیدار با امامان جمعه، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از پایگاه‌های منتخب بسیج، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به مناطق محروم، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت محور بسیج در حوزه اقلام بهداشتی و امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری میزهای خدمت در اماکن عمومی مهمترین این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، میقات صالحان، رزمایش مجازی ثامن در پایگاه‌های بسیج، مشارکت در آزادسازی زندانیان معسر و نیازمند، برگزاری روشنگری مجازی، برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی، نواختن زنگ در برنامه شاد آموزش و پرورش، اعطای کارت ایثارگری به بسیجیان است.

سرهنگ نجمی اضافه کرد: مشارکت مجازی در سخنرانی رهبر معظم انقلاب، بهره برداری از ٧٠٠٠ طرح محرومیت زدایی، توزیع ٣٠ هزار بسته معیشتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم، مراسم تجلیل از بسیجیان نخبه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، حضور بسیجیان نخبه و صاحب نظر در برنامه‌های مجازی و رسانه‌ای و غیره در طول هفته اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیج امروزه در جنگ نرم به فضای مجازی ورود کرده و در مقابل عملیات روانی دشمن مقابله می‌کند، افزود: بسیج در دوران کرونا در کشور اقدامات بسیاری را از جمله غربالگری و کمک‌های معیشتی انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست