اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : اگر چه افرادی که اهداف انتخاباتی داشته اند از مدت ها قبل تمامی هدف گیری های خود را در این زمینه فعال نموده و از کوچک ترین روزنه برای رسیدن به اهداف خود استفاده نموده اند، اما پایان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی آغاز رفتارها واقدامات افراد و جریانات است.

صف بندی ها و آرایش های فردی و گروهی در همه سطوح با همه چهره های پیچیده اش جامعه را یک بار دیگر انتخاباتی کرد. در این میان بازی های کثیف انتخاباتی بعضا در قالب چینش لایه های سیاسی و کاندیداهای پوششی باهدف گریز از رد صلاحیت توسط جناحی خاص صورت می گیرد. بعضا این چینش ها  توسط افراد با هدف همپوشانی و تفاهمات برای رد صلاحیت احتمالی و تشکیل سبد رای واحد صورت می گیرد و بعضا توسط جناح خاصی در درون دولت صورت می گیرد که با لایه بندی ملاحظه رد صلاحیت شدگان را درنظر داشته تا به هرنحو ممکن فردی از کاندیداهای مورد حمایت خود را به مجلس بفرستند. بعضا بازی کثیف توسط برخی کاندیداهای رقیب صورت می گیرد که با تخریب چهره رقیب حتی با پرونده سازی و اتهام زنی سعی در برتر نشان دادن خود دارند که قطعا مخاطبان محترم نمونه های فراوانی از آن را دراطراف خود می بینند.

پول های کثیف را می توان در لابلای بازی های کثیف به وضوح مشاهده نمود. با ریخت و پاش های بی حد و حصر سعی در تطمیع برخی فعالان فرهنگی و هنری دارند و در تلاش هستند، لایه های مختلف اجتماعی را با پول های کثیف خود مدهوش کنند، این پول ها بعضا دامن برخی دیگر را هم گرفته وعامل کثیف با سوءاستفاده از حجب و حیا و همچنین نیازمندی های زندگی برخی را با خود همراه نموده است. بعضا پول های کثیف در قالب خدمات و رفتارهای غیرمتعارف کاندیداها ظاهرمی گردد وبا طناب بازی سیاسی خود را درجامعه مطرح می نمایند. به طوری که کسی خط و خطوط  فکری آنان را تشخیص ندهد. حتی بعضی کاندیداها هستند که عمر خود را در دوزیستی قومی – مذهبی سپری کرده اند و تاکنون حتی مذهب خود را آشکارا اعلام نکرده اند، در این بازی سیاسی در هر منطقه ای خود را همزاد جغرافیای  قومی-  مذهبی آنجا می دانند. بازی کثیف انتخاباتی تا جایی جذابیت دارد که حتی مذهب را هم در این بازی وارد می کنند.

به گزارش کردپرس ؛ قطعا بازی های کثیف با پول های کثیف هدفی جز رای کثیف ندارد رایی که سرنوشت کشور را رقم می زند و نتایج آن  ثروت های کثیف برخی نمایندگانی است که پس از یک دوره نمایندگی با دوره  قبل از نمایندگی شان فرسنگ ها فاصله دارند. هر چه این  چرخه کثیف تکرار شود برخی نمایندگان مجلس فربه ترمی گردند، تا جایی که از ثروت اشباع شده وسر به طغیان برخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست