اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت : در چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جام مرحوم مرتضی بنایی که در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان که از روز گذشته در خانه کشتی کرج برگزار شده بود ۳ ورزشکار ناشنوای استان حضور داشتند.

عبدالسلام معروفی افزود : میثم پیری ، حسین سیفلو و علی شکیبازاده ۳ ورزشکار انتخابی استان بودند که به سرمربیگری محمدرضا دباغی در بخش جوانان و امید شرکت کرده بودند.

وی با اظهار تاسف اذعان کرد : متاسفانه میثم پیری در رقابت اولیه نتوانست از سد رقیبان خود بگذرد ولی حسین سیفلو در ۲ رقابت اول برنده شده بود که متاسفانه در رقابت و بازی رده بندی نهایی بدلیل یک سهل انگاری در زمان و تایم حضور در محل مسابقه و بر روی تشک از ادامه رقابت بازماند و باخت خورد و در کمال شایستگی نتوانست مدال قهرمانی را بر گردن آویزد.

معروفی ضمن تبریک به علی شکیبازاده دیگر ورزشکار حاضر در این مسابقات خاطرنشان ساخت : شکیبازاده که سابقه نائب قهرمانی جهان در روسیه را در کارنامه خود دارد در کمال شایستگی در رده سنی امید وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب #مدال قهرمانی مسابقات شد و توانست نام آذربایجان‌غربی را در عرصه ملی طنین انداز کند.

وی ادامه داد : البته بر اساس اعلام متولیان و مسوولان برگزاری مسابقات و فدراسیون خوشبختانه ” سیفلو و شکیبازاده ” هر دو بازیکن شایسته استان جزو دعوتی های تیم ملی خواهند بود.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هیات با تمام قدرت در راستای فعال سازی رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی برنامه ریزی و اقدام‌ نموده، گفت : خوشبختانه کشتی گیران خوبی در دو بخش آزاد و فرنگی در سطح استان وجود دارند که نیازمند کمک و حمایت جدی مسئولان استانی هستند.

عبدالسلام معروفی ادامه داد : هفته پیش رو هم تیم والیبال استانی با حضور ۱۲ ورزشکار ، یک مربی و یک سرپرست در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد مقدس حضور خواهند داشت و با توجه به وجود ورزشکاران توانمند و ملی در این تیم امید می رود موفق به کسب مقام های ارزشمند این مسابقات بشوند.

کاپ و مدال برترین های مسابقات کشتی توسط حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون ناشنوایان، رضایی رئیس انجمن کشتی ناشنوایان، سیروس پور سرپرست مسابقات، کولیوند معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، کاظمی فرد مسئول کمیته فنی فدراسیون، ایزدبین رئیس هیأت ناشنوایان استان البرز و رضایی منش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ناشنوایان به تیم ها و نفرات برتر اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست