اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آزادسازی یک قطعه زمین به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال از دست فردی سودجو در شهرستان ارومیه خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی دولتی در سطح شهرستان ارومیه توسط فردی سودجو، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و کارشناسی اراضی مورد نظر مشخص شد فردی اقدام به تصرف یک قطعه زمین به متراژ؛ ۳۱۵ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی، متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سردار خرم نیا از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی و زمین خواری، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند قاچاق سلاح در ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۱۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در شهرستان ارومیه خبر داد.

سرهنگ ایرج حسن خانی  با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند همه اعضای این باند را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ در یک عملیات ضربتی در ورودی شهر خودروهای قاچاقچیان را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از خودروهای متهمان ۱۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۱ قبضه کلت جنگی کشف شد که در این راستا ۴ متهم دستگیر و ۲ دستگاه پژو و پراید توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲۴۰ دستگاه الکترونیکی قاچاق در ارومیه 

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ۲۴۰ دستگاه الکترونیکی قاچاق در این شهرستان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

 سرهنگ حسن شیخ نژاد در این زمینه افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از اتوبوس، ۸۷ دستگاه پوز، ۱۵ قوطی مکمل بدن سازی، ۸۷ دستگاه شارژ کارت خوان و ۵۱ عدد سیم اتصال کارت خوان غیرمجاز که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ارومیه بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

وی اضافه کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست