اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: شوراهای حل اختلاف باید در زمینه صلح و سازش کار‌های جدید و مبتکرانه را پیاده و اجرایی کنند

ناصر عتباتی در سی و سومین جلسه شورای معاونین دادگستری استان گفت: باید از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف و پیاده کردن مدل تعالی در توسعه حل اختلاف کشور استفاده حداکثری شود.

عتباتی بیان کرد : شوراهای حل اختلاف باید در زمینه صلح و سازش کار‌های جدید و مبتکرانه را پیاده و اجرایی کنند تا جرائم و تخلفات کاهش پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  گفت: برای سال آینده باید با تقویت عملکرد خصوصاً در باب نظارت‌ها توسط معاونین قضایی استان اقدامات ویژه انجام گیرد.

او اذعان کرد : از آنجا که خرید سیب از کشاورزان با قیمت نازل توسط تعداد معدودی افراد صورت می گوید و این افراد با پایین‌ترین قیمت سیب را از کشاورزان خریده اند و با بالاترین قیمت به دولت فروخته اند  در همین راستا دستگاه قضا ورود کرد و این موضوع را  به جد پیگیری می کند.

مقام ارشد قضایی استان همچنین برخورد جدی و قاطع با افرادی که دست به سلاح سرد و گرم می برند و موجب اخلال در نظم و امنیت جامعه می شوند از بدو تشکیل پرونده تا پایان اجرای حکم را مورد تاکید قرار داد و صیانت از امنیت جانی مالی و روانی مردم را اولویت بسیار مهم دستگاه قضایی دانست.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه گفت: برای چهارشنبه آخر سال شیوه نامه‌ای تنظیم و به کلیه دادستان‌های استان و نیروی انتظامی ابلاغ شده است و مبارزه با اراذل و اوباش در دستور کار هست و کار‌های فنی و اطلاعاتی در خصوص شناسایی و کنترل آن‌ها انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست