اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: ۲۰درصد از جمعیت همگانی استان در طرح نظام ارجاع بیمه سلامت وارد شده اند.

فریده جعفری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: از ۵۸۷هزار و ۶۴۴ نفر جمعیت شهری صندوق همگانی در استان ۲۰درصد که شامل ۱۴۵هزار و ۳۱۸نفر است باهمکاری ۱۲۸ پزشک خانواده وارد طرح نظام ارجاع بیمه سلامت شده اند.

جعفری با اشاره به اینکه هزینه اسناد الکترونیکی به روز پرداخت می شوند، تصریح کرد: در حال حاضر پرداخت به تیم سلامت و پزشکان خانواده به روز و برای اسناد غیر دانشگاهی تا پایان آبان سال جاری پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هزینه ۱۰۰ درصد نسخه های الکترونیکی صادر شده پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جمعیت کل بیمه سلامت در ۵صندوق استان ۲میلیون و ۷۱هزار و ۲۶۴نفر است ، اظهار کرد: حدود ۶۴ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت و ۵ صندوق زیر مجموعه آن هستند.

جعفری با اشاره به دغدغه اصلی بیمه همگانی و ارجاع به طرح نظام ارجاع بیمه سلامت یاد آور شد: برخی افراد در هنگام ثبت اطلاعات به صورت کامل ثبت نام نکرده و اکنون به دلیل نداشتن شماره تماس راه ارتباطی با این افراد نداریم.

جعفری با اشاره به اینکه  پوشش بیمه خدمات ناباروری از ابتدای سال جاری برای افراد تحت پوشش بیمه سلامت در راستای بند یک سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر انقلاب اجرا می شود، خاطر نشان کرد:  ۶ کد خدمتی درمان ناباروری تحت پوشش خدمات ناباروری قرار گرفته و ۹۰درصد تعرفه بخش دولتی و عمومی غیر دولتی را بیمه سلامت پرداخت می کند.

جعفری افزود: ۹۰ محله کم برخوردار در استان شناسایی شده اند تا افراد ساکن در این محلات که فاقد هرگونه بیمه هستند را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی یاد آور شد: در ۹ماهه سال جاری ۶۸۰میلیارد تومان هزینه بیمه سلامت و هزینه ۳۳هزار و ۴۸۹پرونده بستری کرونایی با اعتبار ۱۷۰میلیارد تومان توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

او گفت : طرح نظام اجرا در حال اجرا  و ٨۶ درصد جمعیت پوشش بصورت رایگان از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی خواستار استفاده مردم از خدمات بیمه به صورت الکترونیکی شد.

جعفری گفت:با توجه به فعال سازی خدمات غیرحضوری و درج مشخصات بصورت الکترونیکی مردم استان می‌توانند در سامانه شهروندی اقدام به درج اطلاعات و یا اصلاح آن کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست