اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: احصا و شناسایی مرزنشینان واقعی جهت بهره مندی از درآمدهای حاصل از فروش سهمیه سوخت از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه بخشداران قرار گیرد.

رضا حسینی ادامه داد: دولت تدابیر لازم را برای رفاه مرزنشینان سنجیده است و اگر تخلفی در امر توزیع منابع حاصل از فروش سوخت مرزنشینان صورت گیرد به صورت جدی با این امر برخورد می شود.

وی بیان کرد: فقرزدایی از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه بخشداران در بخش ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بخشداران بستر را برای رونق تولید در حوزه خود فراهم کنند، افزود: تسریع در رسیدگی به امور تولیدی و فراهم کردن زمینه اشتغال و درآمدزایی از اموراتی است که باید بخشداران بدان توجه کنند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: بیمه اجتماعی و واحدهای مسکونی روستایی از مهم‌ترین مسائلی بوده که مورد توجه مسوولان ارشد استانی است.

عارف خدرلو بیان کرد: روستاییان می توانند با پرداخت حدود ۱۰۰ هزار ریال برای هر واحد مسکونی در طول یکسال واحد مسکونی خود را بیمه کنند و باید به این امر توجه شود که حدود ۹۰ هزار ریال مبلغ بیمه را نیز دولت پرداخت می کند.

وی تاکید کرد: بیمه کردن بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی از برنامه های مورد تاکید ما در سال جاری بوده که این امر با مشارکت مسوولان و روستاییان امکان پذیر است.

وی اعلام کرد: طی سال گذشته ۱۲۶ هزار واحد مسکونی روستایی بیمه شد زیرا بیمه کردن منازل تنها راه پرداخت خسارت به واحدها در صورت بروز حوادث است.

در ادامه این جلسه بخشداران استان مسائل و مشکلات خود را در بخش های برگزاری انتخابات، بیمه کردن منازل روستایی و عواملی از این قبیل را در حضور مسوولان استان مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست