اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متخلفان آرد و نان استان به ۲۳۲ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسین نجف زاده در گفت وگو با ایسنا از رسیدگی به ۴۵۶۲ پرونده تخلفاتی آرد و نان ارجاعی به شعب تعزیرات حکومتی استان در سال جاری خبرداد و تصریح کرد: از این تعداد پرونده تعداد ۳۷۹۹ فقره مربوط به تخلفات گرانفروشی و امتناع از عرضه نان و تعداد ۷۶۳ فقره مربوط به حوزه آرد شامل تهیه و عرضه خارج از شبکه آرد است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: شعب تعزیرات حکومتی استان از ۳۷۹۹ فقره پرونده وارده مربوط به تخلفات بخش نان به تمامی پرونده ها رسیدگی و متخلفان را به پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

نجف زاده یاد آور شد: در حوزه تخلفات آرد نیز به تمامی ۷۶۳ فقره پرونده وارده مربوط به  این حوزه رسیدگی و افراد متخلف را به پرداخت ۸۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون  ریال جزای نقدی  محکوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به غیر از جزای نقدی، صدور مجازات های غیر نقدی از جمله  تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف،نصب پارچه تخلف بر سر درب واحد و قطع سهمیه تعدادی از واحدهای متخلف  نیز در این مدت اجرا شد و سهمیه قطع شده واحد متخلف،  جهت پخت نان و تحویل به مردم در اختیار نزدیکترین واحد نانوایی فاقد تخلف قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به حوزه  آرد ونان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و یا  از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛معدن وتجارت استان گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست