اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار مهاباد گفت: نحوه پرداخت و محاسبه حقوق کارکنان این نهاد ساماندهی و براساس نتیجه دستگاه ورود و خروج کارکنان تعیین می شود.

کامران علیزاده آذر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال جاری با خرید هشت دستگاه ثبت اثر انگشت ورود و خروج کارکنان برای واحدهای مختلف خدماتی شهرداری، محاسبه اضافه کاری ساماندهی و واقعی تر خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال های گذشته به علت پایین بودن اصل پایه حقوق ثبت اضافه کار برای ترمیم میزان پرداختی به پرسنل شهرداری همواره مازاد بر میزان واقعی آن به صورت دستی ثبت و پرداخت شده بود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معوقات حقوق کارکنان شهرداری مربوط به بخش اضافه کاری است، اضافه کرد: هم اکنون شهرداری این شهر ۱۲۳ میلیارد ریال بابت حقوق عقب مانده کارکنان بدهکار است که حدود ۶۰ میلیارد ریال آن مربوط به اضافه کاری است.

به گزارش ایرنا، شهرداری مهاباد دارای ۸۶۵ نفر کارمند و کارگر در بخش های مختلف بوده و در مقایسه با سایر شهرداری های استان آذربایجان غربی با بیشترین مازاد نیرو مواجه است.

شهر ۱۶۶هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده و کامران علیزاده آذر، چهل و دومین شهردار این شهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست