اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با بیان این که ۱۴ پروژه جهش تولید به استان محول شده گفت: با پایان این تعداد پروژه ۱۶ هزار و ۴۵۹ شغل در استان ایجاد می‌شود.

ناصر حضرتی‌پر در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه ۲۱ پروژه توسط ستاد کشوری به استان محول شده اظهار کرد: در این ایام با توجه به تنگناهای ایجاد شده توسط تحریم‌ها و کروناویروس نیاز مبرم به هم افزایی بیش از پیش برای پیشبرد برنامه‌ها داریم.

او ادامه داد: اجرای سدهای خاکی چالدران، احداث و تکمیل شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی، توسعه آبیاری تحت فشار، احداث بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه، تکمیل کریدور غرب استان، بهسازی و آسفالت محور خوی-قطور-رازی، احداث پایانه مرزی رازی، پروژه فاضلاب ارومیه، احداث نیروگاه خورشیدی، آبگرم چالدران و قینرجه و چندین پروژه دیگر جزو ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح آذربایجان غربی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به پروژه‌های جهش تولید در آذربایجان غربی بیان کرد: ۱۴ مورد طرح در سطح استان به این منظور در نظر گرفته شده که شامل ۹ طرح زیربنایی، ۱ طرح خدماتی، ۱ طرح صنعتی و ۳ طرح کشاورزی است.

حضرتی‌پر با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واحدهای راکد، عنوان کرد: این تعداد طرح نیازمند ۳۵۴ میلیارد تومان اعتبار است که در نهایت سبب اشتغال‌زایی برای ۱۶ هزار و ۴۵۹ نفر خواهد شد.

او تصریح کرد: شبکه آبیاری و زهکشی آق‌چای، زرینه رود و غازان، توسعه گلخانه‌ها، احداث راه اصلی نازلو، احداث ساختمان سد چپرآباد و احداث فاضلاب و تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه، راه ارومیه-ریحان آباد و چند طرح دیگر جزو پروژه‌های جهش تولید در آذربایجان غربی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی افزود: بر اساس تبصره ۱۸ با توجه به نقش آفرینی اشتغال‌زایی و تولید، رقمی بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از منابع مربوط به این تبصره برای استان در نظر گرفته شده که برای ۲۷ هزار و ۶۷۷ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند. در همین راستا تفکیک بخش‌ها نیز مشخص شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست