اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انتقال معنادار و درست حقایق انقلاب به مردم وجوانان رسالت اصلی مسئولان کشور است.
لطفی در همایش سیاست گذاری وراهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزارشد افزود: در شرایط کنونی کشور وظیفه و رسالت مسئولان مشوق مردم بودن و انتقال معنادار و درست حقایق به مردم و جوانان است.
لطفی با اشاره به اینکه باید نگاه ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نگاهی فراتر از مراسمات دهه فجر باشد تصریح کرد: حساسیت سرنوشت سازبودن مقطع کنونی کشور وانقلاب و تهدید دشمن به براندازی انقلاب در چهلمین سال پیروزی نشان از متفاوت بودن چهل سالگی انقلاب است.
وی باتاکید به اینکه دشمن با بیش از ۳۰۰شبکه ماهواره بر روی اذهان جوانان ایران کارمی کند خاطرنشان کرد: علی رغم وجود مشکلات و مطالبات به حق مردم با تببین دستاوردهای انقلاب و پاسخ به شبهات جوانان، دشمن نمی تواند هیچ خدشه ای به انقلاب وارد کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باتاکید به اینکه ۸۰درصد از جمعیت کنونی کشورمان قبل انقلاب وشرایط خفت بار آن زمان را درک نکرده اند اظهار کرد: دشمن از طریق جوانان و القای باورهای غلط درصدد ضربه زدن به انقلاب است ولی مردم وجوانان با امیدواری و حضور به موقع در صحنه نقشه دشمن را بی تاثیر کرده اند.
لطفی ادامه داد: کشور درحال حاضر در حال جنگ ترکیبی ، روانی ازسوی دشمن است که اهمیتش کمتراز ۸ سال دفاع مقدس نبوده ،باید از ظرفیت چهل سالگی انقلاب برای پیروزی براین جنگ استفاده کنیم.
وی باتاکیدبه اینکه دشمن از هر راهبردی برای ضربه به انقلاب استفاده کرده واکنون نیز روی مردم ایران تمرکز کرده است افزود: کارآمدترین مانور درحفظ نظام،مانور انسانی و تکیه کردن بر مردم است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید وحدت به معنای واقعی کلمه داشته باشیم و جناح بازی را کنارگذاشته و با پاسخ دادن به شبهات وارائه کارنامه چهل سالگی انقلاب، دشمن را مثل دفعات قبل ناامید کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست