اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در ادامه بازدید از محور ارومیه – سرو بصورت سرزده از مراحل اجرای طرح ساخت پایانه مسافری در مرز سرو بازدید کرد.
سالن مسافری مرز سرو با زیربنایی به مساحت ۴۱۶۰ مترمربع و با اعتبار اولیه ۱۲۱ میلیارد ریال در ۲ طبقه در حال احداث است . این پروژه در حال حاضر ۷۷ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از پروژه احداث باند دوم محور ارومیه – سرو گفت : تکمیل زیرساخت های حمل ونقل و ترانزیت کالا به ویژه محورهای مواصلاتی به پایانه های مرزی استان از اولویت های است که بسیار مورد تاکید مقام عالی استان بوده و برنامه ریزی های لازم برای تکمیل این طرح ها انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت مرز سرو در مبادلات تجاری کشور به بازارهای منطقه افزود: پروژه احداث باند دوم این محور در قالب طرح بهسازی و ارتقاء این محور از راه اصلی به بزرگراه بطول ۵۰ کیلومتر در دست اجرا است که ۳۶ کیلومتر ان به پایان رسیده و ۱۴ کیلومتر از آن باقی مانده است که از این میزان نیز ۴ کیلومتر در مرحله اساس وزیراساس است که تا پیش از بارش های فصلی به پایان می رسد.
پیمان آرامون خاطرنشان کرد:۱۰ کیلومتر از باقی مانده مسیر نیز بدلیل وضعیت توپوگرافی زمین و نیاز به آزادسازی و احداث پل و ابنیه ها باید توسط مشاور طرح مطالعات لازم انجام شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست