اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز بزرگ اسلامی گفت:‌برای تحقق وحدت باید احساس تبعیض در جامعه از بین برود.

حجت الاسلام عسگر فعال آذر صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اعتقاد به وحدت جزو زیربنای تحقق این امر مهم است، افزود: وحدت باعث رونق و شکوفایی جهان اسلام و همه ممالک می‌شود.

رئیس مرکز اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: احساس تبعیض در جامعه باید از بین برود تا وحدت عملیاتی شود چون احساس تبعیض از خود تبعیض کشنده‌تر می‌باشد.

حجت الاسلام فعال آذر خواستار نشر و اقدامات خدمات نظام در همه مناطق شد و ادامه داد: در هفته وحدت امسال ٣٣ برنامه در دفتر استانی پیش بینی شده است.

وی تجدید دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری مراسم ویژه در مسجد امام شافعی ارومیه به عنوان، همایش روحانیون شیعه و سنی، تجلیل از خانواده‌ها معظم شهدا، برگزاری جشن و همایش‌های وحدت بخش در شهرهای مختلف، دیدار با روحانیون و تجلیل از آنها، برگزاری نشست بانوان و دانشجویان و هم اندیشی طلاب و فعالان اجتماعی و فرهنگی، برگزاری کاروان شادی منادیان وحدت، راه اندازی رادیو وحدت از اول ربیع الاول تا هفدهم و غیره از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته است.

حجت الاسلام فعال آذر گفت: در یکسال اخیر بیش از ٨٠ نفر از علمای اهل تسنن به رحمت خدا رفته‌اند که حدود ۴٠ نفر آنها در اثر کرونا بوده است.

رئیس مرکز اسلامی آذربایجان غربی از وجود بیش از ٢٠٠٠ مسجد اهل سنت در سطح استان خبر داد.

ماموستا محمدصالح حاجی هاشم آبادی مسئول اقشار و امور دینی مرکز اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه پیامبر اکرم و بزرگان دین منادی وحدت هستند، اظهار کرد: وحدت و تقریب مذاهب و مودت و اهداف متعالی جزو ضروریات جامعه اسلامی و از نان شب واجب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست